بارسلونا برای جذب دلیخت، یکی از هافبک هایش را به یوونتوس پیشنهاد می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه بارسلونا به منظور جذب بازیکنی که تابستان سال گذشته هم مشتری او بود، حاضر است یکی از هافبک های خود را به بانوی پیر بدهد.

بارسلونا برای جذب دلیخت، یکی از هافبک هایش را به یوونتوس پیشنهاد می دهد

به گزارش خبرنگاران، نشریه موندو دپورتیووی کاتالونیا در گزارشی مدعی شده است که باشگاه بارسلونا برای جذب ماتیس دلیخت حاضر است ممکن است هافبک خود آرتور ملو را به بانوی پیر بدهد.

در واقع بارسایی ها با مطلع شدن از تمایل بانوی پیر به خرید آرتور، قصد دارند در ازای این هافبک برزیلی، مدافع جوانی که یوونتوس تابستان سال گذشته 85 میلیون یورو او را از آژاکس خرید، بگیرند.

بارسلونا تابستان پارسال هم خواهان جذب دلیخت بود اما این بازیکن 20 ساله در نهایت ترجیح داد به یوونتوس ملحق شود. با این حال ظاهراً چشم بارسایی ها هنوز به دنبال اوست.

طبق ادعای موندودپورتیوو، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در آینده نزدیک قصد دارند با یکدیگر وارد مذاکره شوند. بارسلونا دوست ندارد آرتورو را از دست بدهد اما با توجه به شرایط مالی باشگاه و بدتر شدن آن به خاطر شیوع کرونا، ممکن است چاره ای جز معاوضه بازیکن برای کاتالان ها باقی نماند.

دلیخت در این فصل 27 بازی برای یوونتوس انجام داده است و با توجه به 36 ساله بودن جورجو کیه لینی به عنوان یک جانشین بلند مدت برای او در مرکز خط دفاعی بانوی پیر تلقی می شود.

در همین حال برخی رسانه ها از یک طرح دیگر برای معاوضه بازیکن میان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا خبر داده اند؛ مبنی بر اینکه ممکن است بیانکونری، هافبک بوسنیایی خود، میرالم پیانیچ را به کاتالان ها بدهد و در ازای او سرخی روبرتو را بگیرد که این معاوضه بسیار بعید به نظر می رسد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46534

به "بارسلونا برای جذب دلیخت، یکی از هافبک هایش را به یوونتوس پیشنهاد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا برای جذب دلیخت، یکی از هافبک هایش را به یوونتوس پیشنهاد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید