ای بی سی: پس چرا ترکیه را تحریم نمی کنید؟

به گزارش مهسان بلاگ، ایسنا نوشت: وزیر خزانه داری آمریکا در دفاع از تاخیر در اعمال تحریم ها علیه ترکیه اظهار کرد، دولت ترامپ آماده اعمال تحریم ها در کوتاه ترین زمان علیه اقدام نظامی آنکارا در شمال سوریه است.

ای بی سی: پس چرا ترکیه را تحریم نمی کنید؟

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در برنامه این هفته شبکه ای بی سی در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او درباره علت تاخیر در اعمال تحریم ها علیه ترکیه با توجه به اقدام نظامی این کشور علیه متحدان کرد آمریکا پرسید، اظهار کرد: این شرایط پیچیده و در حال گسترش است. شما با یک متحد ناتو روبرو هستید که علیه کردهایی می جنگد که در مبارزه با داعش به ما کمک کرده اند. ما به طور روزانه با ترکیه در ارتباط هستیم، هم از طریق وزارت دفاع و هم از طریق وزارت امور خارجه. ما آماده اعمال تحریم ها در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی افزود: همانطور که گفته ام، این تحریم ها می توانند در آغاز شدت کمی داشته باشند اما به تدریج به فشار حداکثری علیه ترکیه تبدیل شوند که اقتصاد آن را نابود کنند.

منوچین ادامه داد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بر این مساله بسیار متمرکز است.

وی در پاسخ به مجری برنامه که با اشاره به وضعیت ویرانگر موجود در شمال سوریه پرسید منتظر چه هستید؟، گفت: حق با شماست، این وضعیت به سرعت در حال پیشروی است. ما در نشست شورای امنیت ملی بار دیگر این وضعیت را بررسی و اطلاعات تازه ای را ارائه خواهیم کرد. ما آماده اعمال تحریم ها در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

نشست شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه و پس از مصاحبهی منوچین با شبکه ای بی سی برگزار شد.

این مقام آمریکایی افزود: ما به ترکیه هشدار دادیم. من روز جمعه با وزیر دارایی این کشور صحبت کردم. وزارت امور خارجه نیز با آنان مصاحبه کرده است. آنان می دانند اگر اقداماتشان را متوقف نکنند، چه خواهیم کرد.

دونالد ترامپ نیز در پیامی توییتری اظهار کرد، با قانونگذاران در حال همکاری برای اعمال تحریم هایی قدرتمند علیه ترکیه است.

310 310

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22826

به "ای بی سی: پس چرا ترکیه را تحریم نمی کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای بی سی: پس چرا ترکیه را تحریم نمی کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید