ایجاد 10 هزار شغل برای ایثارگران در سال 99

به گزارش مهسان بلاگ، ریاحی از ایجاد 10 هزار شغل برای ایثارگران در سال 99 خبر داد.

ایجاد 10 هزار شغل برای ایثارگران در سال 99

رضا ریاحی مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار ، درباره برنامه های این صندوق برای سال 99 ایثارگران اظهار کرد: برنامه ما در سال 99 این است که بتوانیم 10 هزار شغل را برای ایثارگران ایجاد کنیم.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، اعتبار ما را خوب ببینند، ما می توانیم ایثارگران را خیلی سریع تر شاغل کنیم، اما متأسفانه با توجه به اینکه منابع مناسبی را دولت و مجلس در اختیار صندوق قرار نداده، ما مجبور هستیم سهمیه ای عمل کنیم یعنی سالیانه 10 هزار نفر را شاغل کنیم.

او بیان نمود: جا دارد که از مجلس و دولت بخواهیم که برای سال 99 یک اعتبار ویژه و منابع خوبی را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرند تا در اختیار ایثارگران قرار دهیم.

ریاحی با اشاره به اینکه ایثارگران طرح هایشان تنوع زیادی دارد، گفت: طرح های ایثارگران بسیار خوب است و برخی از آن ها اعتبارات میلیاردی لازم دارند که باید صندوق توسعه ملی اعتبار مانسبی را برای ایثارگران در نظر گیرد.

ریاحی با بیان اینکه تسهیلات ما از وام 50 میلیون تومانی قرض الحسنه شروع می شود، گفت: اعطای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی را از بانک های دولتی و وام 300 میلیون تومانی بین 10 تا 14 درصد سود را از بانک توسعه تعاون در برنامه خود داریم.

او ادامه داد: وام روستایی 6 درصد را داریم که ایثارگران متقاضی می توانند در سایت کارا ثبت نام کنند.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وام صندوق توسعه ملی را داریم که از حوزه صنایع، کشاورزی و گردشگری می توانیم آن را پرداخت کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40995

به "ایجاد 10 هزار شغل برای ایثارگران در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 10 هزار شغل برای ایثارگران در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید