افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش های حمل ونقل در نوروز 98

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر راه و شهرسازی گفت: سال جاری ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش ها حداقل حدود 15 درصد افزایش داشته و به طور طبیعی پیش بینی مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش های حمل ونقل در نوروز 98

محمد اسلامی در حاشیه مراسم شروع به کار ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98 در بندر شهید حقانی بندرعباس در گفت وگو با خبرنگاران، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: با توجه به ساماندهی اجرا شده از امروز در بندرعباس حدود 40 شناور جدید که دارای صلاحیت و کیفیت و لوازم ایمن هستند می توانند سفرهای دریایی مردم را از اسکله شهید حقانی برقرار نمایند.

وی ادامه داد: سال جاری در کل نوار ساحلی حدود 80 شناور با 5 هزار و 900 جایگاه آمادگی عملیات سفرهای نوروزی دریایی مردم را دارند، این شناورها در کل شبانه روز در مسیرهای معین تردد خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: خوشبختانه سال جاری امکانات پشتیبانی و تسهیل گری اتفاق افتاده که مهم ترینش خرید اینترنتی بلیت است و مردم خیلی راحت و سهل می توانند بلیت خود را تهیه نمایند.

اسلامی با اشاره به اینکه خدمات پس کرانه ای که با همت استاندار هرمزگان ایجاد شده و تعاملی که خود مردم برای پشتیبانی سفر دارند این شرایط را به وجود آورده است، اضافه نمود: امیدواریم مردم در جزایر، سواحل و سفرهای تفریحی و گردشگری نوروز 98 لحظات لذت بخشی را تجربه نمایند و سفرهای ایمن و سلامتی را داشته باشند.

وی اعلام کرد: از همکاران خود در همه حوزه های حمل ونقل به خاطر کوشش شبانه روزی که در همه حوزه ایفا می نمایند نیز تشکر می کنم و آرزوی سال خوبی برای آن ها دارم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در همه بخش های حمل ونقل در کشور شامل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی ناوگان بزرگی آمادگی اجرای سفرهای نوروزی هستند، مطرح کرد: در بخش هوایی با حدود 22 هزار جایگاه، در بخش ریلی با 235 رام قطار و 22 هزار جایگاه، در بخش زمینی 14 هزار و 500 دستگاه اتوبوس آماده عملیات هستند.

اسلامی اعلام کرد: سال جاری ضریب آمادگی و کمیتی عرضه شده نسبت به سال گذشته در همه بخش ها حداقل حدود 15 درصد افزایش داشته و به طور طبیعی پیش بینی مان این است که مقدار سفر نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

وی اعلام کرد: از مردم می خواهیم که در جاده ها نیز رعایت مقررات هدایت و رانندگی را داشته باشند تا با بی احتیاطی خود ایام نوروز را به کام خود و دیگران تلخ ننمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7020

به "افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش های حمل ونقل در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 درصدی ضریب آمادگی در همه بخش های حمل ونقل در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید