اعلام برنامه های تیم های ملی و زیر 20 سال فوتسال ایران

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دپارتمان فوتسال برنامه تیم ملی کشورمان و نیز تیم زیر20 سال فوتسال کشورمان را تشریح کرد.

اعلام برنامه های تیم های ملی و زیر 20 سال فوتسال ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان فوتسال در مورد برنامه تیم فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: با توجه به صعود این تیم به مرحله نهایی و میزبانی شهر تبریز در این مرحله، کلیه اقدامات مربوط به این تیم در حال اجرا است تا تیم با اجرای برنامه های کادر فنی، بتواند مراحل آماده سازی خود را برای حضوری پُرقدرت در مرحله نهایی بازی های زیر 20 سال فوتسال آسیا پیش ببرد.

وی گفت: 12 کشور در مرحله نهایی مسابقات زیر 20 سال آسیا حضور خواهند داشت. بر همین اساس طبق درخواست کادر فنی و پیگیری هایی که در حال اجرا است، قرار شده تا در فروردین ماه تیم زیر 20 سال روسیه به تهران سفری داشته باشد و دو بازی دوستانه با تیم ایران برگزار کند. از سوی چین تایپه نیز یک دعوت نامه دریافت نموده ایم که قرار است تورنمنت فوتسال با حضور چهار کشور تایلند، ژاپن، چین تایپه و ایران برگزار گردد. اقدامات مربوط به این تورنمنت نیز در دستور کارمان قرار گرفته است.

یارمحمدی اعلام نمود: از نیمه دوم دی ماه قرار است تمرینات تیم زیر 20 سال در مرکز ملی فوتبال شروع گردد تا بازیکنان، آمادگی لازم را برای شرکت در مرحله نهایی رقابت های زیر 20 سال آسیا کسب نمایند.

وی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: این تیم نیز تمرینات خود را از دهه دوم دی ماه شروع می نماید و در بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم صربستان برگزار خواهد نمود. این دو بازی در روزهای 15 و 16 بهمن ماه برگزار می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3875

به "اعلام برنامه های تیم های ملی و زیر 20 سال فوتسال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های تیم های ملی و زیر 20 سال فوتسال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید