آنچلوتی: از این فرصت برای بهبود شرایط زانوهایم و موتورسواری استفاده می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون از فعالیت های روزانه اش در شرایط کنونی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا سخن گفت.

آنچلوتی: از این فرصت برای بهبود شرایط زانوهایم و موتورسواری استفاده می کنم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که سابقه هدایت تیم های بزرگی چون میلان، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، یوونتوس، چلسی، بایرن مونیخ و ناپولی را در کارنامه اش دارد، می گوید از تعطیلی موقت مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) برای بهبودی شرایط زانوی خود که در طول این سال ها به واسطه کار روزانه اوضاع بدی پیدا کرده بود، استفاده می کند.

سرمربی ایتالیایی اورتون در تازه ترین اظهارنظرش گفت: در حالت عادی کارم، زمان انجام چنین کاری را ندارم، بنابراین از آنجایی که زانوهایم مشکل دارند، سعی می کنم از این فرصت به وجود آمده برای بهبود شرایط زانوهایم استفاده کنم. همچنین دوست دارم صدای موتورم را بشنوم.

کارلتوی 60 ساله صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما روزهای خوبی را در جهان، در انگلیس، در ایتالیا و در اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا تجربه نمی کنیم، اما از جنبه دیگر اینکه ما در انگلیس می توانیم برای پیاده روی و موتورسواری بیرون برویم، برای مان خیلی مهم است و زمان خوبی برای انجام این کار است.

وی شرح داد: وقتی برای موتورسواری به بیرون می روم برهی از هواداران را با حفظ فاصله ایمن می بینم. در ایتالیا اما شما اجازه چنین کاری را ندارید. من با افراد زیادی در ایتالیا در ارتباط هستم و آنها مجبور هستند در خانه بمانند، از این رو آنها دوره خوبی را سپری نمی کنند.

آنچلوتی همچنین درباره فعالیت هایش در طول روز در این روزهای کرونایی هم خاطرنشان کرد: من عاشق آشپزی هستم و در طول روز سعی می کنم به پخت و پز روی بیاورم چون یکی از علایقم هست.

سرمربی اورتون در پاسخ به این پرسش که بهترین غذایی که درست می کنید، کدام است؟، گفت: پاستا بولونیز. من می توانم پاستا را با قارچ هم درست کنم. همچنین پاستا کاربونارا را هم می توانم درست کنم. من در درست کردن پاستا واقعاً خوبم. هنوز اما پاستای مخصوص خودم را درست نکردم و این کار را شاید در مرحله بعد انجام دادم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44258

به "آنچلوتی: از این فرصت برای بهبود شرایط زانوهایم و موتورسواری استفاده می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: از این فرصت برای بهبود شرایط زانوهایم و موتورسواری استفاده می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید